·232 syf.····Okunma: 31 Aralık 2023 22:05 Kitap gayet hoş ve okumaya değer bir kitap. Benim okuma serüvenime gelecek olursam: Kitabın yarısına kadar kitabın yarattığı gerçekliği kabul edemedim, ister istemez özgürlükçü yanım bu gerçeklikte insanların mutlu olabileceğini inkâr ediyordu. Kabul etmeye başladığımda ise her şey tersine dönmeye başladı. Tam benim düşündüğüm şekilde gidiyor derken son iki sayfada yaşadığım şok ile gözlerim doldu. Tek diyebileceğim olumsuz şey olayları D-503'ün perspektifinden görmemiz. Aslında seçim olarak güzel ama olayları bir de I-330'ün gözünden görmek isterdim. Ancak gerek matematik analojileriyle gerekse de D-503'ün yaşadığı iç çekişmeleriyle çok güzel bir şekilde kaleme alınmış bir kitap. Ben beğendim.