Bahar Tezcan aslında yazara karşı bilmediğim bir ön yargı ile başladım kitaba ve sonrasında niye bu kadar geçiktirdim Bahar Tezcan okumayı diye kendime kızdım. Dili, tespitleri ve önermeleri ile çok beğendiğim bir kitap oldu. İlişkiler konusunda kafasında soru işareti olmayan tek bir insan bile yoktur ve bu kitap bir çok soruya cevap veriyor ilişkiler ile alakalı. Tabi tüm kitaplarını okuyarak çok daha geniş bir bilgi birikime sahip olabiliriz. Tüm okurlara tavsiye ederim