Şah Mat kitabından hemen sonra okumaya başladım. Öyle sürükleyiciydi ki finallere çalışmam gerekmesine rağmen elimden bırakamadım. (spoiler)Kendimce saf kötünün ve tasvir edildiği şekilde "canavarın" kim olduğunu bulmak için ben de claps ve sensi gibi her ihtimali düşündüm. Neyse ki ilk tahminim doğru çıktı ama yazar öyle güzel şekilde aklımı çeldirdi ki kitabın sonuna kadar başta kimden şüphelendiğimi bile unutmuştum. Sonda ise Maiezza ve Sensi'nin tavrı kitabın genel karanlığına rağmen yüzümde gülümseme oluşturdu. Mutlaka okuyun!