📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim tarzım olmayan bir kitap normalde ama rafımda öyle duracağına artık bir okuyayım diye okumaya başladım. Melankolik havası beni fazlasıyla baydı 160 sayfa kitabı üç günde anca okudum werther bey işi biraz fazla dramatize etmiş bana kalırsa
Şah Mat kitabından hemen sonra okumaya başladım. Öyle sürükleyiciydi ki finallere çalışmam gerekmesine rağmen elimden bırakamadım. (spoiler)Kendimce saf kötünün ve tasvir edildiği şekilde "canavarın" kim olduğunu bulmak için ben de claps ve sensi gibi her ihtimali düşündüm. Neyse ki ilk tahminim doğru çıktı ama yazar öyle güzel şekilde aklımı çeldirdi ki kitabın sonuna kadar başta kimden şüphelendiğimi bile unutmuştum. Sonda ise Maiezza ve Sensi'nin tavrı kitabın genel karanlığına rağmen yüzümde gülümseme oluşturdu. Mutlaka okuyun!