Hikayemizin kahramanı bir kadına aşık oluyor ve bu kadın evli ve eşine sadık biri. Yani platonik bir aşk diyebiliriz. Kitabın çoğu kahramanın arkadaşına yazdığı mektupları içeriyor. Bu mektuplardan kahramanımızın yaşadığı sıkıntıları ve ruh haline dair bilgilere sahip olabiliyoruz. Netice itibariyle kahramanımız ihtihar ederek yaşamına son veriyor.