Ağır bir üslup, yazarla ilk tanışmam belki bu eserle olmamalıydı. Sanki sürekli konudan konuya geçtik ama kitaptan kopup sıkılınmıyor. Konu küçük yaşta tacize uğramış bir insanın yaşadıkları etrafında odaklanmış. Tabi şişmanlık bunlardan biri. İki, uç noktada farklı görüntüye sahip iki kişinin aşkı da dikkat çekiyor. Anlatımı ve dili güzel. ikonik bir yazar bence.