Sahi neden?
Neden sevinçler değil de acılar gidip gidip geçmişten karşılık bulur kendine? Ve neden insan, ne kadar acı geçerse geçsin, çocukluğunu okşar durur yaşlandıkça?
Sayfa 27 - Kırmızı kedi·Kitabı okudu
Düşünce
··
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.