·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2017 23:40 Bir doktor dusunun takintilari yuzunden sevdigi kıtadan gitmek zorunda kalan.Gittigi yerdede gene takintilarinin etkisinden cikamayan bir doktor.
Yardima muhtac bir insana yardim etmek yerine ve de yardim da edebilecekken takintilarinin getirdigi durum onu karsinda ki insana yardim etmek yerine hataya suruklesin.
Daha uzerinden zaman dahi gecmeden pisman olmustur doktor.Ama.fayda etmez bu hata onun talihsiz bir hastaligin pencesine dusmesinin daha ilk adimidir...
Zweig in okudugum ikinci oykusu ve gene insanin icine isleyen bir uslupla okuyucuyu gene kendinden geciriyor zweig.
Kahvenizi yaniniza alin ve bir doktorun hikayesini dinleyin...