Bu benim ilk polisiye tarzı romanımdı.kitap çok sürükleyici, öncelikle insana olayı tam anlamıyla yaşatıyor ve katilli tahmin edemiyorsunuz.romanı okurken çok heycanlandım kaçkere bırakıp 5 dakika geçmeden elime aldığıma inanamasınız. polisiye tarzı kitapları sevenlerin kesinlikle okuması gereken bir kitap fakat ben son kısımlarını pek bağlayamdım kafamda bakalım belki siz bağlarsınız.