·500 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2024 16:52 Ben çok bir şey demek istemiyorum. I. kitap çok güzeldi ama bu kitap ondan da güzeldi. 3. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. Heleki o son sahne muhteşemdi. Artık Celeanayı daha güçlü biri olarak göreceğime eminim. Adarlan'ın kralı korkmaya başlasın. Artık ona rahat uyku yok.