Yazarın okuduğum 3. kitabı. Çok farklı bir anlatım dili olmuştur her zaman. Bu defa da zor konuları kolay anlatan tarzını devam ettirmiş. Kurgudan ziyade şehri gezen bir modern zaman seyyahı... Buna benzer bir anlatım dilini Ingvar Amjornsen'de görmüştüm. Daha çok kuzey yazarlarına benzetiyorum dilini. Kitabın ritmini beğendim. Bittiği yer öyle bir yer ki, daha fazla bir şey söylenemez gibi hissettim.