Oruç Aruoba kalemini en sevdiğim yazarlardan biri. Bu kitabını da çok sevdim. Hatta Doğançay'a ve çınarlara Google'dan baktım. Çok beğendim. Adına şiir yazılmadı haketmiş.
Aslında baktığında ağaçları,doğayı ve doğa olaylarını şiir olarak bizlere sunsa de aslında bize doğum, yaşam ve ölümü anlattım. Kitabı bitirdiğimde Oruç Aruoba yine yapmış yapacağını dedim.
Benim için Oruç Aruoba beyin yakan yazarlardan. Çünkü okurken çok fazla düşünmeye sevk ediyor insanları. Her satırda, her kelimede anlattığının çok daha derininde bambaşka gerçekler sunuyor bize. O zaman diyorum ki "iyi ki bu dünyadan Oruç Aruoba gibi bir yazar geçmiş."
Sonuç olarak şiiri ve fazla düşünmeyi sevene herkese tavsiye ederim.Kitapla ve sevgiyle kalın...