"Cesur ve onurlu diyecekler halbuki suskun ve kederliyim"..
... Kendime dünyada acı bir kök tadı seçtim Yakın yerde soluklanacak gölge bana yok Uzun yola çıkmaya hüküm giydim .. Uzak nedir? Kendinin bile ucrasında yaşayan benim için ...
Sayfa 15·Kitabı okudu
Şiir
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
320 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.