En sevdiğim kitaplardan birisi oldu. Harikaydı. Kitap bölüm bölüm olduğu için sıkıcı değildi. Bence akıcıydı. Ayrıca kitaptaki alıntılar, kitabın size kendinizi sorgulatışı o kadar güzel ki... Herkese önerdiğim bir kaç saatte bitirilebilecek çok güzel bir kitaptı.