8/10
·400 syf.··
2017 77. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2017 17:33
Ben bu seriye bayılıyorum. Karanlık ve nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde güzel bir tarafı var. Bu kitabı okumayı erteliyordum çünkü ilk iki kitaptaki baş karakterleri anlatmıyordu. Yan karakter olan Fredrik'i gördük. Bundan dolayı ya sevmezsem korkusu vardı. Ama bu kitabı okuduktan sonra korkunun boşuna olduğunu gördüm. Resmen bayıldım. Fredrik harikaydı. Nerdeyse bütün karakterleri sevdim diyebilirim. Sonu zaten ayrı bir güzeldi. 4. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.
Edebiyat
Kuğu ve ÇakalJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20171,778 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.