Kitabı açıkçası çok beğenemedim.Konusu ve insanlığın bir salgınla daha doğrusu gözümüzle göremediğimiz küçücük mikropla yıkılması farklı ve dikkat çekiciydi.Ama anlatış tarzı ve kısa kitap olmasına rağmen bitirmek için ekstra çaba göstermem kitaptan biraz soğuttu severek okuyamadım