·210 syf.····Okunma: 11 Ocak 2024 09:51 Çok yalın ve bir o kadar da hüzünlü bir kitap. Özellikle bazı bölümlerinde okumaya devam etmek çok zordu benim için. Benzer olayları yaşamamış olsanız bile benzer duygular mutlaka hissetmişsinizdir. Tanıdık gelecektir. Bazıları için YAŞAMAK, birçok kez ölmekmiş dedim. Tavsiye edilir.