Puan vermedi·108 syf.····Okunma: 12 Ocak 2024 11:47 İnce işçilikle güzel göndermelerin olduğu bir kitaptı. Masalsı bir aşk hikayesi diyor yazar; ama bence üslubu hikayenin önüne geçmiş. Bir oraya bir buraya dağılıyor insan. Bence kitap alınıp tek nefeste okunmalı, günlere yaya yaya okununca konudan uzaklaşıyorsun. Kitaptan bir bitmemişlik hissi kaldı bende, Rüya ile Mutlu’nun kavuştuktan sonraki hikayesi daha uzun olmalıydı.