Puan vermedi·125 syf.····Okunma: 02 Ekim 2023 00:15 Çok güzel bir kitaptı.. Bi çırpıda severek ama hüzünle okuduğum bir hikayeydi.. İkilinin dostluğu, hayalleri, yaşam şartları, saf masumiyet, ama acı gerçekleri içine alan duygu dolu bir kitap tavsiye ederim..