Transgender öznelerin ahlaki üstünlükleri tam olarak şurada yatmaktadır: onlar öznellik çıkmazını diğer daha “normalleşmiş” öznelerden daha da radikal bir tarzda üstlenerek, “gayri-kişiselleşme”yi reddedip özne olarak kalırlar. Cinsiyet değiştiren özneler keyif alanlarını özneler-arasılıktan çıkarma ve keyif arayışını nesnelerle doğrudan ilişkilerde ortaya koyma yolunu asla izlemezler; onların kaygısı tamamen toplumsal alandaki konumlarıyla ilgiliymiş gibi görünüyor. Buna karşılık, günümüzün tüketime dayalı kapitalizmi bu özneler-arasılıktan çıkarmanın dik alasını yapmaktadır: Kişilerle seks yapmak yerine gitgide daha fazla Lacanın lathouse(Lacan bu terimi Yunanca leet (unutmak) ve aletheia (hakikat) kelimelerinden türetmiştir - çn.) dediği, teknolojik olarak yaratılmış kısmi nesnelerle, kapsamı cep telefonlarından uzaktan kumandalı oyuncaklara, klimalardan yapay kalplere kadar uzanan, “gerçek’e yapılan bilimsel müdahaleden önce “var olmayan şeyler’le daha çok seks yapıyoruz. Lacanın cinselleştirme formüllerinde, öznenin kısmi nesneyle bu doğrudan bağlantısının eril tarafta kalmasına şaşırmamalı - her ne kadar fallik göstereni devre dışı bıraksa da bu bağlantı cinsel farklılığın dışında değildir.