İnsan insana , insanlara hangi derdini anlatabilir ? Yıldızlar birbiriyle konuşabilir , insan insanla konuşamaz… ~
Edebiyat-Düşünce
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
3.492 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Demin bununla ilgili bir söz paylaştım ve şans eseri bu sözünüze denk geldim. Çağımızın en büyük sorunu işte budur: İLETİŞİMSİZLİK...
Ne demişler Derdin varsa git denize anlat. Kedilere, bulutlara anlat. Pencere pervazında çiçeklere anlat. İnsana dert anlatılır mı hiç??
Insan insani anca yargilar.