·200 syf.····Okunma: 15 Ocak 2024 22:25 Şermin Yaşar’ın tüm kitaplarını okumuş biri olarak kitabın üslubu diğer kitaplarla benzer olarak seyrediyor.
Aile içi ilişkilerin anlatıldığı bu kitapta yaşanan olaylar, aile bireylerinin yaklaşımı ile anlatılıyor. Kitabın güzel yanı yaşanan olaylarda herkes kendi bakış açısı ile haklı. Herkes kendi duygu bütünlüğünde en doğru olanı yapmış. Herkes dertli herkes yaralı… Ama kimsenin senin ne derdin var diye sormak aklına gelmemiş. Bu bağlamda pozitif ilişkinin önemi belirginleşiyor.
Bir iki günde okuyup kenara koymaya değer mi değer