Eveeet ilk olarak kötü olsa dahi popüler olduğu için
öve öve bitiremeyen birçok kitap hesabı gördüm. Ama bu sonuna kadar övülebilir ahahshs. Bence yazar evreni gayet iyi yazmış. Kitapta sinirime giden bir durum olmadı. Sadece kitabın sonunda Xaden'n bakış açısndan okuyoruz. Violet ile aralarında ki olan o çekişmeli yerleri hemen ardından kendinden okumak isterdim Ve yazar her şeyi gerçekçi yazmış. Violet hemen aaa ben her seyi yapıyorum,çok güçlüyüm olayları olmadı. Her şeyin yavaş olması ve onun günler geçtikçe güçlü kadın karaktere bürünmesini cok sevdim. Xaden ile olan ilişkileri bile hızlı olmadı. Ben böyle olmasınn beğendim. Baştan söyleyeyim bu kitapta cesaretli olan erkek karakter değil. Violet bu ilişkiye çaba verdi abshhshs. Ooofff hele ejderhalar Kitabı sevme sebebim Kitabın sonuda beni tatmin etti. Noluyoruuuuz diyerek şok oldum ahsjsj Evreni, karakterleri,olay akışını sevdim. Rebecca YarrosDördüncü Kanat