·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2024 12:24 Kimine göre sapkınlık kimine göre fantezileri anlatan, bunun yanında da felsefi konulara değinen ilginç bir kitap. Sadizm bazı noktalarda çok hassas yerlere dokunuyor. Değer yargılarınızı altüst ediyor. Sinir uçlarınızla oynuyor. Ama okunması rahat akıcı bir kitap. Kitaptaki ekip doğanın onlara her izin verdiğini hiçbir ahlaki kurala dayanmadan yapmaya çalışıyor. İnsanın hayvan tarafını ortaya çıkarmasının gerekliliğinden ve zevkinden bahsediyor. Ve buna insanın aklı da eklenince durum hayvanlardan daha da öteye gidiyor. Rahatsız edici noktaları görmezsek şehvet uyandırdığı aşikar. Fazlasıyla cesur.