Kitabımızda Bulgar göçmeni bir ailenin yaşadıkları anlatılıyor. Oradan oraya taşınan, belli bir düzeni olmayan baba oğul başkahramanlarımız. Küçük kasabalarda dolaşan büyük dedikodular, kavuşulamayan sevdalar, yapılan haksızlıklar var kitapta. "Kısa" olmasına rağmen dopdolu ve uzun bir hikaye. Mustafa Kutlu'dan okuduğum ikinci kitaptı. Yazım dili yine oldukça sade ve anlaşılabilir.