·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2024 21:32 Kayıp Zamanın İzinde serisi ikinci kitap… Kahramanımızın gençlik yıllarını okuduğumuz bir kitap. Ve kitabın adının hakkını veren kahramanımız :) Birinci kitabına göre daha keyifli bir okuma oldu diyebilirim. Çünkü Proust’u ve seriyi anlayabilmek adına daha fazla ipucunun yer aldığı bir kitap olmuş. Yazar zaman zaman “roman tekniğini” konunun içine yedirip bize anlatmaya çalışmış. İlk kitaptaki “zaman” kavramının üzerine bu kitapta “alışkanlık” kavramı ekleniyor ve ikisinin karışımını eserin çoğunda görüyoruz. Proust okumaya alışmaya başlıyorum sanırım; zor ama keyifli bir süreç.