Puan vermedi·304 syf.··
Beğendi
·
2017 5. kitabı
Momo'yu ilk defa okuduğum zaman hoşuma gitmemişti ve kitabı kütüphaneye geri bırakmıştım. Aradan bir yıl gerçektensonra içimdeki duygular beni Momo yu okumaya itekledi ve iyi ki okumuşum. 17 yaşında , telefon bağımlısı olan bir genç kızım. Bu kitap bana iki şeyi öğretti. Birincisi zamanımı boşa harcamayıp daha önemli şeyleri yönelmek ve en önemlisi dinlemeyi öğrendim. Dinlemek bir insanın anlamak demektir. Momo gibi bir dinleyici olmanız dileğiyle.
Edebiyat
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,3bin okunma
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şeyda Uslu
Gönderi Sahibi
Bir yıl gerçekten değil "geçtikten sonra "olacaktı düzeltmedim de kusura bakmayın sevgili okurlar .