·56 syf.····Okunma: 19 Ocak 2024 09:39 Felsefeyle oldukça içli dışlı bir insan olmama rağmen Schopenhauer'in fikirlerini kanlı canlı bir kitabından ilk kez bu kitap sayesinde duymuş oldum. Tanıdığım insanlardan gelen yorumlara ve dış dünyadan edindiğim izlenimlere göre fazla bir beklentim olmadan kitabı okudum. Ancak bu kitabın beni oldukça şaşırttığını söylemek mümkün. Hepsi makul ve oldukça mantık düzlemine dayandırılmış kurallar ile birlikte bir kişinin mutluluğu değil daha az acı çekmeyi araması gerektiği fikri öne çıkarak bir mutlu olma kılavuzuydu okuduğum. Önyargıları olan kişilerin bu önyargılara kayıtsız kalarak okumaya başlamasının faydalı olacağını düşünüyorum.