·136 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2017 08:27 İlkokulda sınıf öğretmenimizin okutması üzerine okumuştum ilk kez. Kitaplığımda gözüme çarpıyordu uzun bir zamandır, okuması şimdiye nasip oldu. Böyle bilindik kitaplar hakkında hiçbir şey yazamıyorum nedense. Sadece şunu söyleyebilirim sanırım, tekrar tekrar okumaktan bıkmayacağım ve her okumada aynı hisleri yaşayacağım tek kitap.