·144 syf.····Okunma: 21 Ocak 2024 16:35 Oz büyücüsü ya da Şarlatan mı demeliyim :)
Hem çocuklara hem yetişkinlere hitap eden, merakın ve eğlencenin hakim olduğu bir masal.Başlarken Dorothy ile birlikte kasırgaya kapılıp kendimi Kansastan çok uzak diyarlarda buldum. Ama "insanın evi gibisi yoktur" dedim ve tekrar ait olduğum yere gitmek için yola koyuldum.Dorothy ve Toto macera ve zorluklarla dolu yolculuklarına kendilerine eşlik edecek başka arkadaşlar edinerek devam ederler.Kimi beyin arar kimi kalp kimi cesaret arar bu yolcuların.Ve kendilerine yardım edecek iyi bir büyücü olan Oz 'un diyarına ondan yardım istemeye giderler. Çünkü o Korkunç ve Büyük olandır. İsteğini yerine getimeleri şartı ile ihtiyaç duydukları ne ise hepsinin verileceğine söz verir Oz.Diğerlerinin dileklerini bir da şekilde gerçeklestirip onları inandırırken yalnız Dorothy in Kansasını bilmediğini söyler.Ve yolculukları Dorothy nin evini bulana kadar devam eder.Çok farklı bu karakterlerin yolculuk sirasinda tanisip birbirlerini yalniz bırakmadan, her türlü güçlük ve belaların üstesinden birlikte gelmeleri çok güzel.Amaçlarından vazgeçmemeleri sonunda hayal ettiklerinden daha iyi yerlerde olmaları çok iyi.Tavsiye edebileceğim bir kitap. Ve her ne ararsanız arayın yolunuzdan ayrılmayın hayallerinizden vazgeçmeyin. Iyi okumalar.