·74 syf.····Okunma: 22 Ocak 2024 10:55 Herkese merhabalar , öncelikle gerçekten zamanımı ayırdığım için kötü hissediyorum . Yani hemen hemen her öykünün sonunda olan intihar o kadar can sıkıcı ki ! İnsanın yaşamından, yaşayabiliyor olmasından daha değerli ne olabilir? Her olay sonrası işin içinden çıkamayıp kendini sulara barakan insanların öyküsünü okudum ve bu gerçekten hiç ama hiç hoş değil. Mücadele, umut , sevinç hiç yok karamsarlık kasvet ve ölüm var. Harmanlanmış , sunulmuş hepsi birbirinin kopyası gibi sonlar . Her şeye rağmen yaşamdan vazgeçmeyip hayata tutunan çabalayan ve başaran insanların öyküsünü okumak isterdim ,sürekli iradesini zayıflatan , kendini kapatan , öldüren insanların öyküsünü değil .