·88 syf.····Okunma: 24 Ocak 2024 23:38 Birlikte terk edelim bedenimizi ölüme bir gece
Aşk sarhoşuyken
Kursun ruhumuzun baharı üstünde gizlice
Bir yasemin türbe
kitabın başında verilen şiirden ve yazıldığı dönemin anlayışından zaten kitabın sonunu kestirerek okudum. Ziyan edilen hayatlardan başka hiçbir şey değildi. Macit ve sermet'in karşısına geçip bağıra bağıra neden?? demek istedim. Birbirlerini sevmeye o kadar korkuyorlar ki "severek ölmek" düşüncesine tutunup birlikte yaşanacak milyonlarca ihtimali, anıyı, mutluluğu bir kenara koyabiliyorlar. Sevgi değil, korkaklık. Onun dışında sanırım servetifinun dönemi eserlerini çok sevmiyorum, dil ne kadar sadeleştirilse de yeterince yalın gelmiyor o yüzden iyice anlayabilmek için tekrara düşüyorum. Yine de her ne kadar karakterlere sinir olsam da güzel bir kitaptı, sermet gibi okuduğu kitaplardan çok etkilenen insanların okumasını tavsiye etmiyorum sadece:)