Özgürlük bazen de ağlamaktır...)

Azerha Zeyn

@AzerhaZeyn
·
Ağladım. Hem de istediğim kadar! İnsanın gerçek özgürlüğü buydu: İstediği kadar ağlayabilmek.
Sayfa 309·Kitabı okudu
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.