Gitmeye calisan Salih’in hikayesi, ben begendim keyifle okudum. Olaylara durumlara yaklasimi guzeldi arada bazi ilginc kelimeler kullanmis olsa da yazarin dili sade, akici ve anlasilirdi. Kitap uc bolumden olusuyor, 2.bolum biraz baydi Salih’in Nihan ile iliskisinin anlatildigi bolum ama genel olarak iyi bir okuma oldu. Bazi supriz sonlar hosuma gitti. Tavsiye ederim. Nefaset LokantasıTuğba Doğan
Nefaset LokantasıTuğba Doğan · Yapı Kredi Yayınları · 20192,337 okunma