Kitap o kadar durağan ilerliyor ki içimden okumak bile gelmedi açıkçası. Çok hevesli başlamıştım okumaya ama sonrası tam bir felaketti. Son yüz sayfasında olay oldu ve kitap o zaman sarmaya başladı benim için. Kitaptan istediğim o heyecanı alamadım diyebilirim, daha güzel ve daha akıcı olabilirdi bence. Benim gözümden Sesini Duyur bu şekildedir. Teşekkür ederim. M. Rise