Kitap sadece aşk ve nefretten ibaret, kitabı çok severek aldım lakin çok fazla rahatsız edici öge ve daha bir çok şey barındırıyor. Kitap çok severek alınıyor ama kitabın içerisinde intihara ve sadistliğe yöneltim var. Bu da okuyucuların bir süre sonra kendine zarar vermenin yani sadistliğin normal karşılanmasına ve insanın ruh sağlığının bozulmasına sebep oluyor. Kitap hakkında şeffaf olmak istiyorum;
Eger bu kitabı okumak istiyorsanız kesinlikle Yirmi yaş ve üzeri olmanız gerekiyor. Kitap beni çok rahatsız etti ve anlatıldığı kadar güzel olmadığını bana en net bir şekilde gösterdi. Teşekkür ederim. N. G. Kabal