Ben bu kitaba aşık oldumm! Hiç bir şekilde bu kadar güzel bir kitap okumamıştım. Eğer gerçekten tarih ve mitoloji severseniz bu kitap tam sizlik. Kitap Mısır Mitolojisinde geçmekte ve bizi aslında farklı bir anda yaşatırken yüksek bir tarih bilincide vermekte. Bu kitap çok güzel gerçekten. Heyecandan elimin ayağımın birbirine girdiği muhteşem bir kitap. Hepinizin okumasını öneririm, on üç yaş üzeri tüm okuyucuların okuyacağı düzeyde bir kitap. Alın ve okuyun, pişman olmayacaksınız. Teşekkür ederimm:)) Gamze Çelik