Puan vermedi·261 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2017 23:34 Kitap bir grup çocuğun ıssız bir adaya düşmesi , adada iki çocuk arasında ki iktidar savaşını anlatıyor . Kitabı çok beğendim . Aslında yeryüzünde ki canavarın biz insanlar olduğunu anlatmaya çalışıyor kitap . Bence herkes okumali . Zaten kitabın akıcı bir dili var çok güzel ilerliyor ..