·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ağustos 2017 00:00 Uzun zamandır okuduğum en gerici kitaptı. Yazarın hayal gücü gerçekten çok iyi. Şöyle bir tavsiyede bulunayım, kitapta hayal ürünü imgelere de yer verilmiş. Bundan dolayı benim gibi gerçekçi şeyler arıyorsanız belki ufak bir pişmanlık yaşayabilirsiniz. Bundan 1 puan kırıyorum :) Yine de konu, zamanlardaki atlayış, bütünlük gerçekten çok iyiydi. Diğer kitaplarına da mutlaka bakacağım.