Gençliğinde ailesinin bütün servetini kumarda kaybeden bir adamın acılarla dolu hikayesi anlatılıyor romanda.Sade bir dille ve oldukça akıcı bir anlatım tarzıyla yazılmış ve bana göre ana teması "kabullenilmiş fakirlik ve buna bağlı çaresizlik" arasında. Evet tüm zorluklara göğüs gerip “yaşamak zorundasın” mesajını aldım ancak beni etkilediğini söyleyemeyeceğim.