Puan vermedi·363 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2024 18:52 Hep farklı bir ailede, farklı fikirler ışığında yetiştirilmiş olsam, farklı bir coğrafyada büyüsem hayatım nasıl olurdu fikri aklıma sık gelir ve bunun üstüne çok düşünmüşümdür. Tara aşırı muhafazakar bir ailede okulda eğitim almadan bağnaz yetiştirilmiş (Tanrının planına ters düşmemek için doktora gitmemek gibi) kendi yolunu bulmaya çalışan, çoğunlukla içimi sızlatan ve bazan de ilham kaynağı olan bi karakter. Kendisine diretilen yaşamı kabul etmeyip istediğine inanan bağnazlığa rağmen bildiğini okuyan her hikaye gibi bu da çok güzeldi. “Çocukluğumuz gökyüzü gibidir nereye gidersek bizle gelir” cümlesini aklıma getiren okudukça bu kız nasıl toparlanır diye düşünmeden edemediğim bir hikaye. Her normal bir ailedense problem içinde büyüyen insanlar gibi yasarken küçükken ve gencken cok anlamadiysam da aslında bunun eksikligi , sevgi eksikligi , aile içi çatışmaların uzuntusunu yaşamış ve zaman geçse de aklıma geldikçe ve bu durumlar ortaya ciktikca da toparlanamaz hale giriyorum mutlu olmaya çalışsam da. Tara ise küllerinden doğmuş. Vildoşumun şahane yeni yıl hediyesi gerçekten içime dokunan beni düşündüren bir otobiyografi oldu. Kesinlikle tavsiyemdir.