Sis ve Öfke Sarayı #ACOTAR 2
9/10
·647 syf.··
2024 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2024 20:57
Kitabın ilk 100 sayfası benim için resmen çekilemez bir çile gibiydi. O kadar zorlanarak ve kitabı tamamen bırakmak isteyerek devam ettim ki.. Feyre'nin Bahar Sarayında geçirdiği günler ve Tamlin ile geçen anları o kadar bunaltıcıydı ki ilk kitapta Tamlin'i nasıl sevebilmişim diye düşündüm. Kitaba ilk başladığımda Dikenler ve Güller Sarayı ile arasındaki zaman farkına biraz sinir olmuştum. Bir sürü olay olmuş biz buraları niye göremedik diye. İyi ki de görememişiz yoksa kitabı ilk çeyreğinde bırakır seriye devam etmezdim. Kitap benim için son çeyrekte çok sürükleyici hale geldi saatlerce aralıksız okuyarak bu kitabı bitirmeden uyuyamam diyip sabahladım. Kitabın en büyük sıkıntısı kurgusu veya yavaş işlemesi, yer yer kendini tekrarlaması değil de çevirisi bence. O meşhur "Feyre darling" lakabının "Feyreciğim" olarak çevrildiğini görmek beni nedense çok sinirlendirdi. Son bölümde Feyre'nin (ve benim) nefret ettiği bahar sarayına dönmüş olması biraz moralimi bozdu. 3. kitaba yine bahar sarayında başlayacak olmaya kendimi mental açıdan hazırlamam gerekecek.
Fantastik
Sis ve Öfke SarayıSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20204,679 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.