·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2024 23:37 Ne söylesem, ne anlatsam az. O kadar etkilendim ki okurken insan gerçeklik algısını yitiriyor resmen. Böyle bir konuyu dile getirip, böyle güzel bir eser ortaya koyduğu için yazarı tebrik ediyorum. Okurken insanlığımdan utandım ama bir o kadar da bilinçlendim. Bence herkes okumalı, çevresine okutmalı. Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar iyi.