Bir Wattpad klasiği intikam, töre ve kötü çocuk. Kitabı sunarken yeni bir Peter Pan anlatısı diye başladım fakat sinir bozucu bir klişeler yumağı buldum. James, babası ve annesini öldürenlerden intikam almak ister. Peter-düşman-'in kızı Wendy'i kendine aşık etmeye çalışır. Ne hikmetse işler istediği gibi gitmez.
spoiler alert
Kitabın başında vaat edilen dark romance tarzın ilerleyen safalarında aniden intikam ve üvey kardeşle bitmesi beni o kadar hayal kırıklığına uğrattı ki anlatamam. İlk başlarda o kadar hardcore bir anlatımla karakteri anlattı ki benim karakter üzerine düşüncelerim sonla hiç bağdaşmadı. Yahu bu karakterin hikayenin sonunda Wendy 'i öldürmesini bile bekledim ve öyle bir şey olabilirdi ama sonu tatlış Wattpad'in mafya hikayesine döndü. Sanki hikayenin potansiyeli var iken bunu yapamadığını hissediyorum. Elbette basite indirgeye bilirsiniz fakat bu roman bu sonu hak etmedi bence. James- Hook daha derin bir karakterde yazılabilir ve bizde tiksinsek de onun kazanmasını isteyebilirdik fakat olmadı. Siz kardeşsiniz diye bitti ve iyi ki bitti yoksa daha fazla saçmalık kaldıramayacaktım. Yazarın kendisi hakkında da bir kaç lafım var elbette ki. Sonda yazılan karakter açıklamaları beni yazarın kendi anlatısına olan güvenini sorgulattı. O bölümle birlikte diyorsun ki ben aslında bunu anlatmak istiyordum ama olur ki bunu anlatamadım bu sana yol göstersin. Kitabın yazımı için yazılmış notlarının bizde ne işi var? Karakteri kelimelerle ve davranışlarla anlatamayacaksan neden yazıyorsun arkadaşım. Neyse bir daha okumam olur biter.