Açlık kitabı anlatımı çok güzel fakat okurken yemek vermeyen aç insanın halinden anlamayan insanlara sinir oluyorsunuz.Adamada sinir oluyorsunuz hem aç, hemde gurur yapıyor,yalan söylüyor.kitabı okurken hadi artık yemek bul derken para bulduğunda gereksiz harcamasına sinir oluyorsunuz.Bana ilk başlarda Martin Eden kitabındaki Martinin açlıgınıda hatırlattı.Açlığı ikiside aynı tarif etmişler.