Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 01 Şubat 2024 10:01 "Bir tarafta açlık ve yoksulluk bir tarafta şatafat varsa burda bir sorun var demektir" diyor kitaptaki sözde lider domuz Napoleon
kendilerini sömüren insanlara başkaldırıp diğer hayvanlarla daha eşit şartlarla yaşamayı ilke edinselerde sonrasında diğer hayvanları ezip sömürdükleri, insanlarla bir olup onlara benzedikleri, ayaklanma başlamadan önce söylediği gibi bir tarafın açlık ve yoksullukla bir tarafın şatafatla yaşadığını anlatan bir kitap
....ve bence de her kitap zamanında okunmalı ana temayı daha iyi kavrayabilmek için
Umarım hepimiz günümüz Türkiye sinde kitabı anlamışızdır.!!!