Peki zorlaştıran ne?
"Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil."
Alıntı
··1 alıntı·
10 +1'leme
·
7,6bin Gösterim
17 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İnsanların birbirini dinlememesi...
Çünkü insanlar bütün değer yargılarını bir kenara koyarak karşısındaki kişiyi anlamaya çalışabilecek kadar sağduyulu ve samimi değiller
Aynen öyle, zorlaştıran ne? Gayet kolay bir şey ama anlamaya çalışınca Zorlaştıran insan
Ben bu kitaptan cidden nefret ediyorum sırf bitmiyordu diye ama bi daha bi okuyayım
Bunun onlarca nedeni var en önemli gördüklerimden bir tanesinden bahsedeyim. Duyguların topluma bakan yönleri olduğu gibi bireyselliğe bakan yönleri de olduğu için empati için objektif bir düzlem kurmak zor oluyor. Kiminin düşmanı olan kiminin sevdası oluyor. Ama en ilginci de böyle bir uygulamada bile bu bireyselliği ön plana alıp kız veya erkek arkadaş edinmek için yorum yazan yada beğeni atanların varlığı, işte bu örnek bile parmak uçlarımıza kadar bireysel düşüncelerin içine saplandığımızın kanıtıdır😄