Bunun onlarca nedeni var en önemli gördüklerimden bir tanesinden bahsedeyim. Duyguların topluma bakan yönleri olduğu gibi bireyselliğe bakan yönleri de olduğu için empati için objektif bir düzlem kurmak zor oluyor. Kiminin düşmanı olan kiminin sevdası oluyor. Ama en ilginci de böyle bir uygulamada bile bu bireyselliği ön plana alıp kız veya erkek arkadaş edinmek için yorum yazan yada beğeni atanların varlığı, işte bu örnek bile parmak uçlarımıza kadar bireysel düşüncelerin içine saplandığımızın kanıtıdır😄