Çok yalın bir dille anlatılmış, harika bir kitaptı. Hem gülümsetti, hem gözlerimi doldurdu, hem de içimde arasıra öfkeyi uyandırdı ama tek oturuşta bitirdiğim çok güzel bir kitaptı. Huzur içinde uyusun kitapta ismi geçen herkes. Bugün hala aynı toplumda yaşadığımız yüzümüze tokat gibi çarpıyor. Bir arpa boyu yol gidemedik, bizler de Eşekli Kütüphaneci gibi eylem insanı olmazsak eğer torunlarımızın torunları da bir arpa boyu gidemediğimizi göreceklerdir.