4/10
·464 syf.··
2024 20. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Şubat 2024 18:35
hiç sevmesemde maalesef beklentiyle başladığım kitaplardan biri oldu bu da ve karşılayamadığını da üzülerek söylüyorum. sürekli gördüğüm, öncelikle tasarımını çok beğendiğim ve sevmeyen tek bir kişi bile görmediğim bir kitaptı bu yüzden çok yükselmiştim. enemies to lovers sevdiğim bir trope bu yüzden umutluydum aynı şekilde anlaşmalı evlilik olduğunu görünce de mutlu oldum. böyle beni yormayacak ve kafamı dağıtacak, keyif alabileceğim bir kitap olduğunu düşünerek başladım. ilk yarısını okurken de gayet keyif aldım ama diğer yarısında öyle sıkıldım ki kendimi zorlamasam çok daha uzun sürerdi bitmesi. ve beni rahatsız eden şeyler olmasaydı sevdiğim kitaplar listesine de adını yazdırabilirdi. çok uzatmak istemiyorum değinmek istediğim en önemli konu: bebek. bir çocuk dünyaya getirmenin önemini daha iyi kavramalarını isterdim. aralarında sevgi gibi güzel duygular yokken ve üstelik adam istemediğini dile getiriyorken bu acele niye? bunun böyle basite indirgenmesini doğru bulmadım, evet anne olmak istemesi çok güzel bir şey ama önce hazır olunmalı diye düşünüyorum. iki tarafta istemeli ve o çocuğun psikolojisi düşünülmeli. herkes anne baba olamıyor bu yüzden o bebeğe güzel bir hayat sunabileceği, onu mutlu ve iyi bir ortamda büyütebileceği gibi şeyleri düşünmesini ve buna önem vermesini beklerdim bilemiyorum. bazı sahneler bana geçmedi ve ikilinin arasındaki ilişki çok toksikti. düştüğüm bazı yerler oldu elbette ama karakterleri çok da içselleştiremediğimden yeterince keyif alamadım. kadın karakterden de daha iyi bir duruş bekliyordum. Romeo'nun da bir anda ona aşığım havalarına girmesi olmamış bence tüm kitap boyunca bizi süründürmüşken aniden aşık çift olmaları yerine daha ayrıntılı işlenmesini isterdim. sanırım en çok grup mesajlaşmalarını okumak hoşuma gitti güzeldi o kısımlar. benim önereceğim bir kitap olmaz ama dilerseniz bir şans verebilirsiniz elbette belki seversiniz.
Edebiyat
Karanlık Romeo’mL. J. Shen · Olimpos Yayınları · 2023915 okunma
·
5 +1'leme
·
1.203 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İyi vakit geçirememiş olmana üzüldüm.😔 Olsun başka kitaplara… 🦋
gizem
Gönderi Sahibi
ya olsun bazen böyle olabiliyor🥹 başka kitaplara✨
bir kişiden de sizin gibi beğenmeyip nedenlerini açıklayınca ve kitabın alıntılarını da görünce okumaktan vazgeçtim şuan boşuna vaktimi harcamak istemiyorum bu kitapla 💜
gizem
Gönderi Sahibi
en iyisi bence çok daha güzel kitaplar var bu sadece zaman kaybı olur diye düşünüyorum🤍✨
Çok merak ediyordum ben bu kitabı puanın üzdü 🥲🥲
gizem
Gönderi Sahibi
4-5 arasında kararsız kaldım ama son bölümleri de pek tatmin etmedi beni ya 4 verdim o yüzden🥹
okumuyorum ya
gizem
Gönderi Sahibi
of evet...henüz okumadım ben ama ona da yükselmiştim öğrendiğim şeylerden sonra büyük yıkıldım🥲