bu kitabı bayıla bayıla okumuştum. benim için yeri çok büyük olan nihal atsız beğin kaleminden çıkan hiçbir kitabın kötü olma olasılığı yoktur. bu kitapta yine milliyetçiliğini ve hünerini konuşturan atsız beğ osmanlı zamanında geçen bir yeniçerinin hayatını anlatıyor.